§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady i warunki zakupów w sklepie internetowym Lass Jewellery, dostępnym pod adresem www.lassjewellery.pl (zwanym dalej „Lass Jewellery”), prowadzonym przez firmę Biz.Nest Tomasz Plewa z siedzibą w Olkuszu, ul. Romualda Traugutta 1/5, 32-300 Olkusz, NIP: 637-213-45-10, adres e-mail: kontakt@lassjewellery.pl, tel. 516 651 366.
Aby korzystać z naszego sklepu internetowego, potrzebujesz urządzenia z dostępem do internetu oraz jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari w najnowszej wersji. Do składania zamówień oraz rejestracji konta wymagane jest posiadanie aktywnego adresu e-mail.
Aktualne formy kontaktu ze Sprzedawcą są dostępne w zakładce „Kontakt” na stronie www.lassjewellery.pl.
Za Konsumenta w rozumieniu niniejszego Regulaminu, zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego, uznaje się osobę fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu ograniczać praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku jakiejkolwiek niezgodności postanowień Regulaminu z tymi przepisami, pierwszeństwo mają przepisy prawa. Wszelkie wątpliwości należy interpretować na korzyść Konsumenta.
Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną oraz funkcjonowania sklepu Lass Jewellery można składać na adres e-mail: kontakt@lassjewellery.pl lub pisemnie na adres: Biz.Nest Tomasz Plewa, ul. Romualda Traugutta 1/5, 32-300 Olkusz, z dopiskiem „Reklamacja sklep Internetowy Lass Jewellery”.
§ 2 Klienci i rejestracja
Klientami naszego sklepu mogą być osoby, które ukończyły 16 rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Mogą to być również osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale posiadające zdolność do czynności prawnych.
Aby ułatwić korzystanie ze sklepu, Klient może zarejestrować konto, podając adres e-mail, hasło, imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu. Rejestracja konta jest bezpłatna i nie zobowiązuje do dokonywania zakupów. Rejestracja konta nie jest konieczna do złożenia zamówienia.
Po poprawnej rejestracji, Klient otrzymuje dostęp do swojego konta, z którego może korzystać po podaniu adresu e-mail i hasła.
Konto zawiera dane podane przez Klienta oraz historię jego zakupów. Wszelkie zmiany danych wprowadzonych podczas rejestracji powinny być niezwłocznie zaktualizowane przez Klienta.
Klient zobowiązany jest do nieudostępniania danych dostępowych do swojego konta osobom trzecim i do zachowania hasła w tajemnicy. W przypadku przejęcia danych dostępowych przez osoby trzecie, Klient powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę.
Klienci niezarejestrowani będą zobowiązani do podania adresu dostawy, imienia, nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu komórkowego podczas składania zamówienia.
W przypadku wprowadzenia danych osób trzecich, Klient musi uzyskać ich zgodę na wykorzystanie tych danych. Klient ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione wprowadzenie danych osób trzecich.
Sprzedawca może rozwiązać umowę lub zawiesić konto Klienta w przypadku naruszenia przez niego Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów.
§ 3 Zakupy
Lass Jewellery oferuje produkty dostępne na stronie internetowej sklepu, gdzie znajdują się także ich szczegółowe opisy. Informacje o produktach nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów prawa, a jedynie zaproszenie do składania ofert.
Klient składa zamówienie poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka i potwierdzenie chęci zakupu. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zakupu wybranych produktów.
Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności produktów lub innych przeszkód. W takim przypadku Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres e-mail. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie otrzymania potwierdzenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówienia zostaje rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
§ 4 Płatność
Klient może dokonać płatności przelewem na podany numer konta bankowego lub za pośrednictwem metod płatności elektronicznych dostępnych w sklepie. Istnieje również możliwość zapłaty za pobraniem. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. Firma PayPro jest również operatorem kart płatniczych.
Płatności za zamówienia mogą być realizowane za pomocą: przelewu bankowego, BLIKA, płatności online, GooglePay, ApplePay, InPostPay, Klarna oraz kart płatniczych. Dostępne karty płatnicze: Visa oraz MasterCard.
W przypadku płatności kartą płatniczą lub przelewem bankowym, Klient zostanie przekierowany do strony internetowej umożliwiającej dokonanie płatności. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w ciągu 7 dni, zamówienie zostanie anulowane.
Cena produktu podana na stronie sklepu zawiera wszystkie podatki i opłaty wymagane przez prawo, z wyjątkiem kosztów dostawy, które są podane oddzielnie.
Dokumentem potwierdzającym zakup jest paragon fiskalny lub faktura, którą Klient otrzymuje drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail, chyba że zażyczy sobie formy papierowej.
Klient może korzystać z rabatów zgodnie z zasadami opisanymi w sklepie Lass Jewellery. Rabaty mogą być używane tylko na produkty, które nie są wyłączone z promocji. Rabaty nie podlegają wymianie na gotówkę.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań | Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
§ 5 Dostawa produktów
Produkty są dostarczane na adres wskazany przez Klienta podczas składania zamówienia.
Koszt dostawy oraz czas realizacji zamówienia są podane na stronie sklepu oraz w podsumowaniu zamówienia przed jego złożeniem.
Dostawy realizowane są wyłącznie na terytorium Polski oraz do wybranych krajów, jeśli zostały one określone na stronie sklepu. Możliwe jest indywidualne ustalenie dostawy do innych krajów.
Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki i produktów natychmiast po ich otrzymaniu. W przypadku uszkodzeń powstałych podczas transportu, Klient powinien sporządzić protokół szkody i niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę.
Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie produktów z przyczyn leżących po stronie Klienta, takich jak podanie błędnego adresu.
Przesyłki nadajemy za pośrednictwem:
- InPost Paczkomaty: 12 zł
- Kurier InPost: 15 zł
- Kurier InPost - Pobranie: 20 zł
- DPD Kurier: 15 zł
- DHL Kurier 15 zł
- DHL Punkt 12 zł
- Przesyłka Zagraniczna - List Poczta Polska: 30 zł
Koszt dla wysyłek poza Europę ustalany jest indywidualnie po złożeniu zamówienia.
Przy zamówieniach powyżej 199,00 zł koszt wysyłki wynosi 0 zł (nie dotyczy przesyłek za pobraniem oraz przesyłek zagranicznych).
§ 6 Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Biz.Nest Tomasz Plewa. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO). Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności dostępna na stronie sklepu.
§ 7 Postępowanie reklamacyjne
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu - na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Kupujący będący przedsiębiorcą innym niż Przedsiębiorca uprzywilejowany, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Konsumenta określone są w Ustawie o Prawach Konsumenta.
Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy, poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu, e-mailem na adres: kontakt@lassjewellery.pl.
Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, chyba że zostały one uprzednio zamówione przez Sprzedawcę.
W przypadku reklamacji, Klient będący Konsumentem udostępnia Sprzedawcy produkt wraz z dowodem zakupu. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru reklamowanego produktu.
Sprzedawca odpowiada na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą elektroniczną lub pisemnie.
Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
§ 8 Opinie w sklepie internetowym
Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym przekazuje dane niezbędne do stworzenia zaproszenia email firmie obsługującej proces ankietowania. Wysyłka ankiet oraz proces zbierania opinii w formularzach jest obsługiwany w pełni przez firmę TrustMate S.A. z siedzibą Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate S.A. wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii TrustMate może ponowić wysyłkę zaproszenia.
Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak mediacja lub arbitraż. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§ 10 Odstąpienie od umowy
Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, bez podawania przyczyny.
Odstąpienie od umowy możliwe jest za pomocą formularza kontaktowego na stronie sklepu lub drogą pisemną. Koszt odesłania produktu ponosi Klient. Zwrot płatności następuje w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, w szczególności gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz stworzona według specyfikacji Klienta.
§ 11 Postanowienia końcowe
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w zakresie usług elektronicznych związanych z prowadzeniem konta, z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych. Zmiany nie będą naruszać praw nabytych przez Klientów.
O zmianie Regulaminu Klient zostanie powiadomiony nie później niż 14 dni przed proponowaną datą wejścia w życie zmian. W przypadku braku zgody na zmiany, Klient może zrezygnować z prowadzenia konta.
Korzystanie ze sklepu Lass Jewellery wiąże się z akceptacją plików cookies, które są wykorzystywane do celów statystycznych i poprawy jakości usług. Użytkownik może zarządzać plikami cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki.
Zabronione jest kopiowanie, dystrybucja i inne wykorzystywanie treści oraz elementów graficznych strony sklepu Lass Jewellery bez zgody Sprzedawcy.
Prawem właściwym dla umów zawartych na podstawie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.