Zwroty
Zwrotu zakupionego produktu lub całego zamówienia można dokonać w ciągu 14 dni od dnia odbioru przesyłki.
Aby dokonać zwrotu:
-
Wypełnij formularz zwrotu: Pobierz formularz zwrotu TUTAJ, wypełnij go i dołącz do przesyłki. Formularz musi zawierać numer konta bankowego w przypadku płatności przelewem bankowym lub za pobraniem. Jeśli zamówienie było opłacone za pomocą elektronicznej formy płatności, zwrot zostanie dokonany tym samym sposobem.
-
Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@lassjewellery.pl lub listownie (UWAGA: nie odbieramy zwrotów wysłanych do Paczkomatu).
-
Spakuj produkty: Starannie zabezpiecz biżuterię na czas transportu, najlepiej używając oryginalnego opakowania, w którym została dostarczona, aby zapobiec uszkodzeniom.
-
Wyślij produkty: Prześlij zwracane produkty na adres:
Biz.Nest Tomasz Plewa
Traugutta 1/5, 32-300 Olkusz
Tel.: 516 651 366
z dopiskiem "zwrot e-sklep Lass Jewellery".
Koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Warunki zwrotu:
- Produkty muszą być nowe, nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania.
- Produkty powinny być odpowiednio zapakowane, aby nie uległy uszkodzeniu podczas transportu.
Zwrot pieniędzy: Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
Reklamacje
Jeśli zakupiony u nas produkt okaże się wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o rękojmię.
Aby złożyć reklamację:
1. Wypełnij formularz reklamacyjny: Pobierz formularz TUTAJ, wypełnij go i prześlij wraz z biżuterią na adres:
Biz.Nest Tomasz Plewa
Traugutta 1/5, 32-300 Olkusz
2. Twoją reklamację rozpatrzymy (ustosunkujemy się do niej) w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie.